Translate

2014. október 31., péntek

Kis tehénkém

Kis tehénkém...

Van nekem egy kis tehenem,
tarka, tündéri kis jószág.
mosolyog rám reggel este,
mert csupa szív, vidámság.

Enni ritkán adok neki,
mert soha nincs felesleges,
pedig követel a szeme,
legyek hozzá végre kegyes.

Elfordulok ne is lássam
a szelíd bociszemeket,
hát tehetek én róla, hogy
ennyire keveset keresek.

Megfordítom ne is lássam,
ha még könyörögni próbál,
mert a szívem beleszakad,
tehénkém bennem csalódtál...

Jobb helyen kéne lenned,
ahol sok a csengő érme,
öblös gyomrod nem korogna
nem kongana ürességbe...

Hiába is nézel így rám,
attól még üres a zsebem,
hogy a te hasad megtömjem,
kevés a kis keresetem.

Pénznyelő egy jószág vagy te,
hízelgő kis szentem,
talán majd jövő fizetéskor
a beléd valót megteremtem.

Szájában egy rózsaszállal,
továbbra is vigyorog...
azt hiszi viccelek..., vagy a
a mennyiségen fintorog ??

Egyszer majd gazdag leszek,
s leesik majd az állad,
úgy megtömlek, belepusztulsz
s nem sírok utánad...

Alkony 

Fénykép: Kis tehénkém...

Van nekem egy kis tehenem,
tarka, tündéri kis jószág.
mosolyog rám reggel este,
mert csupa szív, vidámság.

Enni ritkán adok neki,
mert soha nincs felesleges,
pedig követel a szeme,
legyek hozzá végre kegyes.

Elfordulok ne is lássam
a szelíd bociszemeket,
hát tehetek én róla, hogy 
ennyire keveset keresek.

Megfordítom ne is lássam,
ha még könyörögni próbál,
mert a szívem beleszakad,
tehénkém bennem csalódtál...

Jobb helyen kéne lenned,
ahol sok a csengő érme,
öblös gyomrod nem korogna
nem kongana ürességbe...

Hiába is nézel így rám,
attól még üres a zsebem,
hogy a te hasad megtömjem,
kevés a kis keresetem.

Pénznyelő egy jószág vagy te,
hízelgő kis szentem,
talán majd jövő fizetéskor
a beléd valót megteremtem.

Szájában egy rózsaszállal,
továbbra is vigyorog...
azt hiszi viccelek..., vagy a 
a mennyiségen fintorog ??

Egyszer majd gazdag leszek,
s leesik majd az állad,
úgy megtömlek, belepusztulsz
s nem sírok utánad...

Alkony (Perselyemhez)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése