Translate

2014. október 20., hétfő

Míg néztem

Néztem, kis pihegő szentem,
még karomban édesgettem,
őriztem az álmát csendben,
lélegzete része lettem.

Néztem, átöleltek szelíden,
puha gyermekkarok engem,
láttam magam szeme tükrében,
míg álomba nem szendergettem.

Néztem, szorongatta a kezem,
mesém hallgatta elégedetten,
haját simogattam, emlékszem,
majd álomba merült mellettem.

Néztem, fáradtan elpihent,
betakartam,- énekelj nekem...-
kérte, kedvesen s hallgatta
az altatóm figyelmesen.

Néztem, az én lázadó kincsem,
ahogy elaludt kimerülten,
felnőttes dolgok a fejedben,
már az élet mesélt helyettem.

Néznélek, de már nem vagy velem,
már te is álmot őrzöl szívedben.
Ez így van jól, az élet rendje,
áldásomat küldöm, éjjelente.

Alkony

Fénykép: Míg néztem

Néztem, kis pihegő szentem,
még karomban édesgettem,
őriztem az álmát csendben,
lélegzete része lettem.

Néztem, átöleltek szelíden,
puha gyermekkarok engem,
láttam magam szeme tükrében,
míg álomba nem szendergettem.

Néztem, szorongatta a kezem,
mesém hallgatta elégedetten,
haját simogattam, emlékszem,
majd álomba merült mellettem.

Néztem, fáradtan elpihent,
betakartam,- énekelj nekem...-
kérte, kedvesen s hallgatta
az altatóm figyelmesen. 

Néztem, az én lázadó kincsem,
ahogy elaludt kimerülten,
felnőttes dolgok a fejedben,
már az élet mesélt helyettem.

Néznélek, de már nem vagy velem,
már te is álmot őrzöl szívedben.
Ez így van jól, az élet rendje,
 áldásomat  küldöm, éjjelente.

Alkony

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése