Translate

2014. november 11., kedd

Csak az számít...

Sokáig üldögéltem
szakadékom mélyén,
hittem ennyi az élet,
ennyi jutott, az enyém.

légvárakat építettem,
szétfoszló falakat,
mi naponta összedőlt
de építgette a tudat...

Üvöltő ürességben,
vérszegény képzetek.
Haldokló vágyakból,
kemény burok született.

Láttam magasságot,
felém nyúló kezeket,
s bár vágytam érinteni,
mégsem kértem ezeket.

Ön pusztító méreggé
vált, őrült makacsságom,
de ráébredtem miben élek:
rég elveszett, rossz álom...

A gyöngeségemen túl
találtam utat élhetőt,
egy csodás alkony ad még
varázslatos éltető erőt...

Nincs értelme sajnálni
a múlót a tegnapot,
csak az számít szeretnek,
még élek, még itt vagyok...

Alkony

Fénykép: Csak az számít...

Sokáig üldögéltem
szakadékom mélyén,
hittem ennyi az élet,
ennyi jutott, az enyém.

légvárakat építettem,
szétfoszló falakat,
mi naponta összedőlt
de építgette a tudat...

Üvöltő ürességben,
vérszegény képzetek.
Haldokló vágyakból,
kemény burok született.

Láttam magasságot,
felém nyúló kezeket,
s bár vágytam érinteni,
mégsem kértem ezeket.

Ön pusztító méreggé
vált, őrült makacsságom,
de ráébredtem miben élek:
rég elveszett, rossz álom...

A gyöngeségemen túl
találtam utat élhetőt,
egy csodás alkony ad még
varázslatos éltető erőt...

Nincs értelme sajnálni
a múlót a tegnapot,
csak az számít szeretnek,
még élek, még itt vagyok...

Alkony


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése