Translate

2014. november 14., péntek

Csak magam

Túl sokáig volt a csend a társam,
kéretlen szomorú magány ölelt,
lelkem őrlődött néma tagadásban,
miközben súlyos terheket cipelt...

Hányszor próbáltam újra kirakni,
a reményem összetört cserepeit,
hányszor akartam túlüvölteni,
az éjszaka könnyező csöndjeit...

Élet osztotta megalázó kudarcok,
hányszor álltam föl, s estem el újra,
kopott büszkeségemmel nem ártok,
de sok a farkas báránybőrbe bújva...

Fékezni a száguldó őrületet, mi
kisiklani készülő, vesztébe rohanó...,
helyes medrébe terelni az életet,
már tudom, hogy létezik kapaszkodó.

Várni a lehetetlent.Értelmetlen,
ez nem mese, itt nincsenek csodák,
csak saját döntéseim ólomsúlya,
s ez állandósul, ha az ember nem vigyáz.

A felismeréshez tanuló idő kell,
hozzá sorsom tankönyvében lapozok,
s, ha történetem egy állomáson vesztegel,
annak irányt csak magam szabhatok...

Alkony

Fénykép: Csak magam...

Túl sokáig volt a csend a társam,
kéretlen szomorú magány ölelt,
lelkem őrlődött néma tagadásban,
miközben súlyos terheket cipelt...

Hányszor próbáltam újra kirakni,
a reményem összetört cserepeit,
hányszor akartam túlüvölteni,
az éjszaka könnyező csöndjeit...

Élet osztotta megalázó kudarcok,
hányszor álltam föl, s estem el újra,
kopott büszkeségemmel nem ártok,
de sok a farkas báránybőrbe bújva...

Fékezni a  száguldó őrületet, mi
kisiklani készülő, vesztébe rohanó..., 
helyes medrébe terelni az életet,
már tudom, hogy létezik kapaszkodó.

Várni a lehetetlent.Értelmetlen,
ez nem mese, itt nincsenek csodák,
csak saját döntéseim ólomsúlya,
s ez állandósul, ha az ember nem vigyáz.

A felismeréshez tanuló idő kell, 
hozzá sorsom tankönyvében lapozok,
s, ha történetem egy állomáson vesztegel,
annak irányt csak magam szabhatok...

Alkony

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése