Translate

2014. november 8., szombat

Qpidó nyila



Kicsi volt, kövér
majdnem meztelen,
furcsán kacsintott,
ajjaj reménytelen 

Nem vettem a lapot,
mosolygott esztelen,
kezében egy nyíllal
nem volt veszélytelen.

Gondoltam eszement,
kerültem ügyesen,
szakadt a víz rólam,
szívem vert hevesen...

Elillant a bátorságom,
csak rohantam sebesen,
még láttam kezét matatni
a nyíltartó tegezen.

Feszült a húr, ahogyan
minden idegszálam,
csak el innen messze,
meg-meg rogyott lábam...

Rám lőtt a kis mocsok,
röpült a nyílvessző...,
már csak arra emlékszem
költögetnek: Ébresztő!!

Mindenütt szívecskék...
milyen szép minden...
milyen édesen jóleső
veszni e kedves ölelésben...

Alkony

Fénykép: Qpidó nyila

Kicsi volt, kövér
majdnem meztelen,
furcsán kacsintott,
ajjaj reménytelen  :)

Nem vettem a lapot,
mosolygott esztelen,
kezében egy nyíllal
nem volt veszélytelen.

Gondoltam eszement,
kerültem ügyesen,
szakadt a víz rólam,
szívem vert hevesen...

Elillant a bátorságom,
rohantam sebesen,
még láttam feszülni 
a húrt a tegezen...

Rám lőtt a kis mocsok,
röpült a nyílvessző...,
már csak arra emlékszem
költögetnek: Ébresztő!!

Mindenütt szívecskék...
milyen szép minden...
milyen édesen jóleső
veszni e kedves ölelésben...

Alkony

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése