Translate

2016. augusztus 2., kedd

Láttam


Láttam születést
édes mosolyokat,
könnyes arcokat,
lázas reszketést...
Láttam épülő sorsot,
cseperedő jövőt,
megfáradt erőt,
elakadt mozdulatot.
Láttam kínzó bánatot,
keserű ítélkezést,
gyógyító érintést,
őszinte barátságot.
Láttam szerelmet,
meghitt ölelést,
fájó befejezést,
ismételt lendületet
Láttam hiszékenységet,
buzgó önámítást,
józan gondolkodást,
áramló őrületet.
Láttam jó szándékot,
segítő kezeket,
megértő lelkeket,
eldobott bűntudatot.
Láttam félelmeket,
riadt szemeket,
bizakodó hitet,
örökös reményeket.
Láttam értékeket,
szétfoszló tegnapot,
elveszett vagyont,
szívekben kincseket.
Láttam szegénységet,
egyszerűt élhetőt,
nyomort, szenvedőt,
gazdag bölcsességet.
Láttam alkotásokat,
igazi mesterműveket,
életnyi becsületet,
hamis utánzatokat.
Láttam viharokat,
tomboló erőt,
áztató esőt ,
sarjadó virágokat.
Láttam létező színeket,
eltűnő szivárványt,
bűvös festőállványt,
kontárkodó természetet.
Láttam változó évszakokat,
zord telet, kikeletet,
nyarat, kínzó meleget,
festett, lehulló lombokat.
Láttam rohanó éveket,
gyermeket kacagót,
öreget, elmúlót...
lobbanó gyertyafényeket...
2014.11
Alkony
Ilona Zagyi Gáborné

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése