Translate

2014. szeptember 27., szombat

Őrangyalt

Megkértem egy angyalt,
legyen mindig veled.
Vigyázzon helyettem rád. 
Már nem fogod kezemet.

Megkértem egy angyalt,
mert aggódik szívem,
akármilyen erős vagy,
veled legyen hitem.

Megkértem egy angyalt,
bár felnőttél tudom,
őrizze a lépteid,
kanyargós utadon...

Megkértem egy angyalt,
mert ismeri a jó irányt,
terelgessen arra,
segítse a gondolkodást.

Megkértem egy angyalt,
teremtsen harmóniát
körülötted, békességet,
űzze a negatív energiát.

Megkértem egy angyalt,
óvja meg lelkedet,
tegye széppé napjaid,
töltse be a szeretet.

Megkértem egy angyalt,
ha elalszol este,
nyugtató álmot,
bocsásson szemedre.

Megkértem egy angyalt,
őrizzen az éjjel.
Cirógassa lelked,
gyógyító kezével.

Megkértem egy angyalt,
sose hagyjon magadra,
védelmezzen helyettem,
mintha jóanyád volna...

Alkony

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése