Translate

2014. október 3., péntek

Életem alkonyán


Magam mögött súlyos,
évtizedeket hagytam.
Hűségembe testem is
lelkem is beleroppant.
Konzervatív gondolkodásom
áldozata lettem.
Az "Ásó ,kapa,nagyharangot"
komolyan vettem.
így nevelt egykoron engem,
drága anyám s apám.
Tisztesség és becsület
"- Erre mindig vigyázz!!- "
Hiába volt életemnek párja,
valóságban nem létezett..
Jó szava sosem volt,üldözött
bántott,amennyit lehetett.
Félelemben éltem ,
szelíd ölelés helyett,
A sok-sok év alatt
elsírtam minden könnyemet..
Mégis napjaim
élhetőbbé tette,
Növekedő kincseim,
gyermeki szeretete.
Bűntudatot érzek,ha
gyermekkorukat idézem,
Szebbé tehettem volna
,ha nincs a tétlenségem.
Mert bizony őket is
kísérik az emlékek,
amit sosem kéne látni
egy gyermek szemének.
Felesleges már a
kínzó bűntudatom,
A múltat eltörölni,
megváltoztatni nem tudom.
Felnőtt gyermekeim tettek
pontot a végére..
-"Létezik élet,
gondolj magadra végre"-
Félelemmel ,kétséggel,
hagytam mindent hátra,
csak nyugalmat akartam,
nem vágytam másra..
Lelkem és egészségem
gyógyulásért kiáltott,
mikor megtaláltam
az igazi boldogságot.
Köszönöm a jó istennek,
hogy esélyt adott,
most már tudom ,milyen ,
ha KAPOK nem csak adok.
HŰSÉGET ,SZERELMET,MEGÉRTÉST,
TÖRŐDÉST,ODAADÁST.
Nem csak érzéseim ,tettek
is találtak viszonzást.
Már csak néha álmomban,
törnek rám rém képek.
Már nincs harag a szívemben,
ha a múltba nézek.
Életem alkonyán,
megbecsülten élek...
NYUGALOMBAN,BOLDOGSÁGBAN ,
szeretteim körében , JÖVŐT remélek..


Alkony

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése