Translate

2015. november 21., szombat

Pár mondat rólam

Kedves olvasóm!
Köszönöm, hogy megtisztelsz az olvasással.
Egy pár szó magamról:
1967-ben születtem, egy kedves kis faluban:
Csécsén éltem 42 évig.
Jelenleg Szurdokpüspökiben lakom a hegyalján
egy kis házban az erdő szélén.
Mindig szerettem a verseket, sokáig csak olvastam őket.
Az élet sajnos nem kényeztetett el. Időm nem volt írni.
Pár éve, mikor változás következett
be az életemben mindenféle formában,
/azt hiszem ezt nem részletezném:
hétköznapi történet életről, betegségről./
kezdtem el lejegyezni a gondolataimat, verseimet.
Általában egyesszám első személyben írok.
Életről, emberekről, érzésekről, természetről állatokról
napi szinten. Akadnak fiktív gondolatok közöttük.
Nem az életemet írom. Ez az oldal nem életrajz.
Előfordul, hogy egy film, egy kép, egy jelenet, akár egy vadvirág,
egy történés, megfog és leírom, amit gondolok...
Ajánlom a hozzám hasonló egyszerű, érző embereknek.
Talán ennyi...
Végül köszönöm a figyelmedet!
Üdvözlettel:Alkony Zagyi Gáborné

1 megjegyzés:

  1. Talán ezért olvaslak minden nap, mert nekem a hozzád hasonló egyszerű, érző embernek írsz... Kérlek, ha nem esik nehezedre, folytasd!

    VálaszTörlés