Translate

2015. december 2., szerda

Itt vagyok neked...



Ha úgy érzed elvesztél,
ha nem látod a holnapot.
Ha kellene egy jó szó..,
tudnod kell, én itt vagyok!

Ha elfogynak a fények,
megfakul a világod.
Ha nem látod a kiutat..,
Tudnod kell, én itt vagyok!

Ha hullanak a könnyeid,
ha a vigaszt nem találod.
Ha ítélkezik feletted az önvád..,
Tudnod kell, én itt vagyok

Ha vihar dúl a lelkedben,
ha összecsapnak a hullámok.
Ha minden elveszti értelmét..,
Tudnod kell én itt vagyok!

Ha a kezed hiába kulcsolod imára,
ha hiába emeled az égre a szemed.
Ha azt érzed istened elhagyott..,
Tudnod kell, ÉN ITT VAGYOK NEKED!!

Figyelj rám! Nyújtsd a kezed!
Figyelj rám! Nyisd ki a szemed!
Figyelj rám! Láss meg engemet!!
veled dobban a szívem ,ITT VAGYOK NEKED!!

Alkony
Zagyi Gáborné

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése