Translate

2014. november 9., vasárnap

Kerestem-találtam

Kerestem-találtam

Kerestem
célokat, elérhetőt
tétovázó kezek,vívódás,
gyöngülő pillérek,
irányt vesztett útmutatás...

Kerestem
 szelídséget, megértést.
Színtelen délibábok,
kegyetlenül rád lépő,
kétszínű hazugságok...

Kerestem
 jóságot, együttérzést.
Csukott ajtók szívekben,
pöffeszkedő irigység,
ijesztő mélységben...

Kerestem
 szavakat, érthetőt.
Ígéretek kecsegtetők,
áttetsző hamis képek
kínálnak nem létezőt...

Kerestem
 értékeket, kincseket.
Talmi utánzott csodák...
igéző álmok színfalak mögött,
elkobzott relikviák...

Kerestem:
 igazságot, őszintét.
Ez nem az a világ...,
aki mögé akar látni,
megégetheti magát...

Kerestem
  hidat szakadék fölött.
Korhadó, hiányzó részek.
Félelemmel vegyült indulat,
magam fölött hozott ítélet...

Találtam
 hamisítatlan értékeket,
szívemben rajzolódó erekben,
aprópénzre nem váltható
őszinte szeretetben.

Találtam
 értelmet, rám ragyogó
aggódó csillogó szemekben.
Ösztönző reményeket,
szeretteim hitében...

Találtam
 tapasztalt évtizedeket,
őszülő valóságban tényeket,
ha a fa törzse vastag,
az ágaknak esélye lehet...

Alkony

Fénykép: Kerestem-találtam

Kerestem:
 Célokat, elérhetőt
tétovázó kezek,vívódás,
gyöngülő pillérek,
irányt vesztett útmutatás...

Kerestem
 szelídséget, megértést.
Színtelen délibábok,
kegyetlenül rád lépő,
kétszínű hazugságok...

Kerestem
 jóságot, együttérzést.
Csukott ajtók szívekben,
pöffeszkedő irigység,
ijesztő mélységben...

Kerestem
 szavakat, érthetőt.
Ígéretek kecsegtetők,
áttetsző hamis képek
kínálnak nem létezőt...

Kerestem 
 értékeket, kincseket.
Talmi utánzott csodák...
igéző álmok színfalak mögött,
elkobzott relikviák...

Kerestem:
 igazságot, őszintét.
Ez nem az a világ...,
aki mögé akar látni,
megégetheti magát...

Kerestem
  hidat szakadék fölött.
Korhadó, hiányzó részek.
Félelemmel vegyült indulat,
magam fölött hozott ítélet...

Találtam
 hamisítatlan értékeket, 
szívemben rajzolódó erekben,
aprópénzre nem váltható
őszinte szeretetben.

Találtam
 értelmet, rám ragyogó 
aggódó csillogó szemekben.
Ösztönző reményeket, 
szeretteim hitében...

Találtam
 tapasztalt évtizedeket,
őszülő valóságban tényeket,
ha a fa törzse vastag,
az ágaknak esélye lehet...

Alkony

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése