Translate

2015. január 5., hétfő

Majd holnap



A siker mindig fukar volt
verejtékemen pöffeszkedett,
míg gyötrődtem kétségemen,
fölülbírálta döntésemet.

Sajátot szerettem volna,
hogy életem végigkísérje,
mégis valamiért gáncsolt
ajándékát kapzsin mérte.

Okolhatnám a sorsot érte,
de hát a sors én magam vagyok,
minden lépésemet, tetteim,
aláírták a "majd holnap"-ok.

Olyan könnyű elveszni benne,
megpihenni a cél előtt,
elbukni, ha a jellem gyenge,
majd okolni a szűkre szabott időt...

Alkony

Fénykép: Majd holnap

A siker mindig fukar volt
verejtékemen pöffeszkedett,
míg gyötrődtem kétségemen,
fölülbírálta döntésemet.

Sajátot szerettem volna,
hogy életem végigkísérje,
mégis valamiért gáncsolt
ajándékát kapzsin mérte.

Okolhatnám a sorsot érte,
de hát a sors én magam vagyok,
minden lépésemet, tetteim,
aláírták a "majd holnap"-ok.

Olyan könnyű elveszni benne,
megpihenni a cél előtt,
elbukni, ha a jellem gyenge,
majd okolni a szűkre szabott időt...

Alkony

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése